lunes, 13 de abril de 2020

5th graders, week 4 - ENGLISH and ARTS & CRAFTS

Hello everyone,

I hope you are safe and relaxed after Easter break,  : D

Here are the new tasks.

Kisses from your teacher,
Nía

_______________________________________________________________________________________
WEEK 4 (14th April- 17th April) 
__________________________________________________________________________________________________


5th graders  ENGLISH

  • 1st lesson - 1º lección 
         - First, a little dance! Follow the steps and sing. Primeiro, un pouco de baile! Sigue os pasos e canta.


-     Listen to the song and choose the lyrics accordingly. Click on the link to begin! Escoita a canción e escolle a letra segundo corresponda. Pincha no enlace para comezar!

    - Review Easter vocabulary. Repasa vocabulario de Pascua. 
      https://h5p.org/node/761055 (memory game, xogo de memoria)
      https://h5p.org/node/797357 (word search, sopa de letras)


-----                 -----------                  ---------                    ----------               --------            --------         
  • 2nd lesson 2º lección 
     -   Review there is/there are. Seguimos con repaso de there is/there are.  https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/There_is_-_there_are/There_is_-_there_are_na601gy
When you complete your answers click on "FINISH". Cando completes as túas respostas pincha en "FINISH".

Then, click on "check my answers" on the left. Despois, pincha en "check my answers" (comprobar as miñas respostas) á esquerda. 


- Review was/were. Send me your answers at estefania.santos@edu.xunta.es Repasa o pasado was/were. Envíame as túas respostas ao correo. 
  
-----                 -----------                  ---------                    ----------               --------            --------           
  • 3rd lesson - 3º lección 
       - Read the story "How I learnt geography" by Uri Shulevitz. Click on the link. Le o conto "Como aprendín xeografía"  de Uri Shulevitz. Pincha no enlace. 

Activate the subtitles in English or Spanish. Activade os subtítulos en inglés ou castelán. 
 That's how you activate them. Click on the "CC" icon and choose the language.  Así se activan. Pinchas no icono "CC" e escolles o idioma. 


É un conto moi bonito, penso que poderíades ir alternando os idiomas. Primeiro subtítulos en inglés, despois outra segunda escoita en castelán e unha terceira en inglés. Adaptade como poidades. 


 - Sushi Spell gameTry to form as many new words as you can. Click on the link! Intenta formar tantas palabras novas como poidas. Habilitade o Adobe Flash Player. Pincha sobre a peza do quebracabezas e dalle a permitir. Pincha no enlace!




5th graders  ARTS & CRAFTS + PLÁSTICA

Facemos o mesmo proxecto artístico os da sección bilingüe e os que non a teñen!

Esta semana realizaremos un reto moi especial, o "Recreate Art challenge". Trátase de recrear unha obra de arte con obxectos (e persoas) na túa casa. As regras son sinxelas: Elixe unha obra de arte e recréaa con elementos que teñas na casa. Cando a teñas podes enviar unha foto á profe Esther (estherearpadinat@gmail.com) á profe Ainhoa a suarezportas@edu.xunta.es e a min 
estefania.santos@edu.xunta.es. 

Vexamos exemplos que así se entende mellor.

       (Diego Velázquez, 1618 - Vieja friendo huevos)


     (Still life - Bodegón)


   (Frida Kahlo, 1938 - Self-portrait with monkey) 

Esta idea parte do Getty Museum, un museo de EE.UU que publicou este gracioso reto no seu twitter. 

No seguinte enlace accedes ás aportacións das persoas que decidiron participar en twitter, sirven para coller ideas. 


Por último engado enlaces directos a páxinas de museos onde podedes coller ideas de cadros, esculturas, e calquer elemento artístico que queirades representar.

            - GETTY MUSEUM                                    - MUSEO NACIONAL DEL PRADO 

            - THE BRITISH MUSEUM                         -  MUSEO DEL ORO 

Tamén podedes consultar noutras páxinas! Agardamos os vosos proxectos : ) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario